Previous press releases
Keep up with the latest developments at Sherlock
Visit often to keep tabs on all that’s new at Sherlock, see who’s talking about us, and find out what they’re saying. And don’t forget to check our FAQ.
Project Numéro – Bicycle Theft
Dans le cadre du Projet Numéro, les policiers du PDQ 38 vous invitent à faire buriner votre vélo gratuitement Mercredi 8 mai Ouverture de la saison avec Info-Crime Montréal Parc Lafontaine, coin Rachel et de Brébeuf, de 15 h à 19 h. Projet pilote de marquage de vélo gratuit avec la compagnie Read more
Avis de nomination
Longueuil, le 17 mars 2015 – Marquage Antivol Sherlock a le plaisir d’accueillir Ann-Sophie Linteau, à titre de représentante des ventes auprès des concessionnaires automobiles et/ou dépositaires autorisés Sherlock. Bien qu’elle soit une mordue de l’automobile, elle a principalement travaillé en environnement B2B pour des entreprises d’envergure nationales. Par son attitude, son dynamisme et son désir Read more
One award is nice, but two is so much nicer! Sherlock’s ANTI-THIEFT ad campaign has been rewarded anew!
Longueuil, June 10, 2014 — After winning the 2014 CRÉA Grand Prize in the TV advertising campaign – Service category for its Anti-Thieft ad campaign last April, on June 5th, Sherlock along with its agency, Bleublancrouge, was awarded the 2014 STRAT Grand Prize at the 8th edition of the Strat Competition, which recognizes the best Read more
Sherlock Antitheft Marking is pleased to announce the appointment of Mario Desmarais to the position of Vice-President of Sales and Client Solutions.
Sherlock Antitheft Marking Inc. – Appointment Longueuil, October 24th, 2013 – Sherlock Antitheft Marking is pleased to announce the appointment of Mario Desmarais to the position of Vice-President of Sales and Client Solutions. Until recently, Mr. Desmarais served as national sales manager of a Canadian firm renowned worldwide in the automotive glass sector. Mr. Desmarais Read more
Marquage Antivol Sherlock, partenaire de l’édition 2013 de l’International Bromont, l’un des plus prestigieux concours équestres du Canada.
COMMUNIQUÉ Pour diffusion immédiate Marquage Antivol Sherlock, partenaire de l’édition 2013 de l’International Bromont, l’un des plus prestigieux concours équestres du Canada. Longueuil, le 25 juin 2013 – L’équipe de Sherlock est honorée de saisir l’opportunité de s’associer à un événement regroupant des athlètes, des chevaux, des médias, des officiels, des amateurs et des spectateurs venus du Read more
Monsieur André Drolet, de Marquage Antivol Sherlock, est l’heureux récipiendaire de la médaille du Jubilé de Sa Majesté La Reine Élisabeth II.
COMMUNIQUÉ Pour diffusion immédiate Monsieur André Drolet, de Marquage Antivol Sherlock, est l’heureux récipiendaire de la Médaille du jubilé de Sa Majesté la Reine Elizabeth II Longueuil, le 3 octobre 2012 — Le 13 septembre dernier le sénateur Jean-Guy Dagenais décernait à monsieur André Drolet, directeur du développement des affaires de Marquage Antivol Sherlock, Read more
Marquage Antivol Sherlock commandite l’édition 2012 de l’International Bromont, l’un des plus prestigieux concours équestres du Canada (in French).
COMMUNIQUÉ Pour diffusion immédiate Marquage Antivol Sherlock commandite l’édition 2012 de l’International Bromont, l’un des plus prestigieux concours équestres du Canada. Longueuil, le 22 juin 2012 – L’équipe de Sherlock est honorée de saisir l’opportunité de s’associer à un événement regroupant des athlètes, des chevaux, des médias, des officiels, des amateurs et des Read more
LAUNCH OF THE ADVERTISING CAMPAIGN MAY 2012: « DON’T SETTLE FOR IMITATIONS. INSIST ON SHERLOCK, THE GOLDEN CRAB! ».
Our company has taken a major step. For the first time in its history, Sherlock Antitheft Marking carried out a television ad campaign broadcast on the SRC and RDI networks in May and June 2010. Focused on awareness and product differentiation, this campaign showcased our expertise and leadership. A second flight of this campaign was Read more
Campaign launch « N’acceptez pas d’imitation, exigez Sherlock! le crabe doré ».
PRESS RELEASE For immediate distribution Launch of the advertising campaign ‘Don’t settle for an imitation, insist on Sherlock, the golden crab!’ Longueuil, May 3rd 2010 – Our enterprise is about to take a major step. For the first time in its history, Sherlock Antitheft Marking will run a television advertising campaign that will be broadcasted in May Read more
The SPVM’s Information Centre now provides its patrol cars with direct access to Sherlock Antitheft Marking’s data bank: a first in North America.
PRESS RELEASE For immediate publication The SPVM’s Information Centre now provides its patrol cars with direct access to Sherlock Antitheft Marking’s data bank: a first in North America. Montreal, March 10, 2010. Using Sherlock’s alphanumeric code, which is highly visible on vehicles, officers with the City of Montreal Police Department (SPVM) will be able Read more